Läromedlet i Service och bemötande 1, SEVSEV01 behandlar kommunikation vid möten med människor, attityder, kroppsspråk,  hantering av klagomål, marknadsföring, affärsidéer och visioner, marknadsmixen, konsten att sälja, lagar och regler, konsumentköpslagen, ångerrätt, öppet köp, distans– och hemförsäljningslagen samt praktisk marknadsföring. Författare är Meg Marnon.
							 
								
									ArbetstitelService och bemötande 1 - Arbetsbok
Standardpris199.00
Illustrerad
 Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypSpiral
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
 IsContractProduct
 Inlaga
Sidor42
Publiceringsdatum2013-09-24 00:00:00
FörfattareMeg Marnon
Kort BeskrivningEtt läromedel för kursen Service och bemötande 1 inom GY2011.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
 SeriesTitle
erpOwnsPrice
 BokinfoStatusCode21